TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ BAŞVURUSUNA BELGE EKLEME HAKKINDA BİLGİLENDİRME
27 Haziran 2024
Tüketici Hakem Heyeti başvuruları, Tüketici Hakem Heyetleri Yönetmeliğinin “Başvuru” başlıklı 11. maddesinde yer alan “Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi ile yapılır.” hükmü uyarınca yapılmaktadır.
Tüketici Hakem Heyetimizdeki mevcut başvurusuna belge eklemek isteyen tüketiciler, belgeyi başvuru birimine elden teslim etme imkanlarının olmaması durumunda giresun.merkez@tuketici.gov.tr e-posta adresine gönderebilirler. E-posta üzerinden başvuru yapılamamaktadır.